søndag 23. februar 2014

Noen mønstre går aldri av mote :)

Frøken snupp fikk før sommerferien en flott strikkakjole av mormor! Den har vært brukt både til det ene og den andre på våren og i høst. Litt også i vinter.

Nå står vinterferie for tur og med litt usikkert vær er det godt med ullgenser også for meg. Så jeg var i kjellern for å lete etter noen av mine.
Og hva finner jeg, jo jeg har jo en av disse i genser! Det skiller noen år mellom disse, men min er også like fin! Selv om den både har vært ute Drekkedagsnatta og mange turer i slalombakken opp igjennom!

Så nå kan vi være like ;)
Hehe!

Flinke mamman min! <3


Og med det ønsker jeg alle som skal ha det vinterferie den uken som kommer en flott ferie!

Jeg har ferie og tar med meg ungene til fjells uti uka, mens mannen bli hjemme og jobber.
Mormor får selskap i vinterferien :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!