lørdag 25. januar 2014

Husbranner... Forhåndsregler..

VINDIG Veggmontert ventilator IKEA 5 års garanti. Les om vilkårene i garantiheftet.Jeg synes det brenner så mye rundt om i Norge om dagen. Og da kommer gjerne slike enkle ting man fort glemmer opp igjen..
Har man husket å teste batteriet i brannvasleren? Nei... Den ene henger vist fortsatt åpen og venter på nytt batteri her ja.. God det henger enn 15 cm til venstre som virker da.. (rart men sånn er det.. To på samme sted)

En annen ting jeg ofte glemmer og som jeg er helt (!) sikker på at jeg er alene om...

Når vasket du sist kjøkkenvifte- filtra dine?!



Jeg fikk et innfall og la de i zalo og salmiakkvann på torsdag. Og det var på høy tid tydelig vis.. Etter en tid med ganske mye fet mat og mye stekeos er det jammen godt å vite at de er nyvaska.. 

Lurer på hvor ofte brannvesenet anbefaler deg å vaske de jeg? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!