tirsdag 3. desember 2013

Litt renere vinduer til jul....

Takk til Fru Zahl Jenssen for inspirasjon! :D

I går gjorde jeg noe som jeg ikke akkurat pleier å gjøre i desember, men det ble utvendig vindusvask!
Ungene lekte og kosa seg og de var null interessert i hva jeg drev med, så da fant jeg stige og vaskeutstyr..

Etter bytting til nye vinduer nede er det ikke helt enkelt å vaske det store stuevinduet. Og det syntes kan du si... Så med stigen klar kom jeg neeeesten helt i toppen av vinduet ute også. 
Og når jeg først var i gang kunne jo alle vinduene vaskes utvendig. Mangler noen få innvendig, men det skal vel bli mulighet før jul det også om været forsetter som nå. ;) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!