mandag 11. november 2013

Farsdag... eller søndag....

Jeg har verdens beste pappa.

Ungene har verdens beste pappa.

I går var dagen for å markere det.


Pappan i huset her fikk to av sine favorittblader, stor kaffekopp på senga og lov til å sove lenge.
Han fikk også
en tegning med masse flotte farger og detaljer av frøken snupp. Lillegull klarte ikke å vente til søndag så pappan fikk 6 tegninger av han på lørdag.

Min pappa skal få en liten ekstra oppmerksomhet fra meg og søstern min i dag.

Jupp, farsdag er fint og hyggelig.
Men husk å vise at du er glad i menneskene rundt deg litt hele tiden også. Merkedager er en hyggelig ting, men hverdagen er viktigst.

Vi markerer det litt sånn akkurat når det passer oss ellers også. At pappa får sove lenge, at vi deler gode opplevelser og gjør hverdagen littegrann magisk av og til . Sånn på en helt vanlig onsdag for eksempel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!