mandag 12. august 2013

Når hverdagen kommer snikende...

Nå er det tid for at hverdagen komme snikende både for store og små her i huset.
Vi er ikke helt ferdig med ferie enda, men skal ha litt hverdag før vi igjen tar litt ferie. ;)

Fra å være stort sett hjemme og bare ha ansvar for hus og barn er det de siste åra gradvis skjedd en endring til en hverdag med flere aktiviteter igjen. Livet begynner å minne om livet før 2009 men nå sammen med to hjerteknusere som skal ha masse tid, oppmerksomhet og kjærlighet.

Fra å si fra meg alle verv og ta fri fra det meste er jeg nå igang igjen.
Jeg er tilbake i dagjobb 3 dager i uka.
Jeg er tilbake i KV, både spiller og i styret og utvalg.
Jeg skal studere ved Høgskolen i Hedemark.
Jeg har et mål om å få trent regelmessig fremover (meldt meg på løp 21.september)
Jeg deltar i Kongsberg Jazzfestival også igjennom året.

Samme med dette vil hovedfokus alltid være de to små! De skal i barnehagen, de skal ha gode dager hjemme med mamma, vi skal ha helger som hel familie og vi skal klare å gi de en barndom full av kjærlighet, mye voksenkontakt, lek og morro!  (også såklart grenser, trygge rammer og alle ting som gir tilsammen gir glade barn!)

 Også er det et hus og et kjæresteforhold som skal pleies. Det skal være mat på bordet, rene klær i skapet, ikke for mange hybelkaniner og sandkasser rundt omkring. Voksentid og kjærestetid, litt ekstra hygge og kos for oss også.

Joda! Nå begynner et liv der vi har en kabal som skal gå opp og en hverdag full av spennende utfordringer!

Jeg tror vi skal få en litt tøff overgang, men vi skal nok få det til å bli bra også dette arbeidsåret! (skoleåret!)

Har du mange endringer i hverdagen nå som bhg og skoleåret starter?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!