onsdag 31. juli 2013

Sett Vanish på prøve

Jupp! Jeg er Buzzer og skal prøve Vanish.
Nå er det jo ikke et helt nytt produkt for meg, men jeg har da heller ikke sitti med hele utvalget før. Kanskje finner man en ny favoritt ;)

Sammen med pakkene kom det også en liten hvit bit man skal grise på også vaske... Som om jeg trenger ekstra stoffbiter for å finne noe som er grisa til...
Men la gå..

Smørte den inn med litt ketchup, makrell i tomat og en vinflekk. Fulgte bruksanvisning, med bløtlegging og håndvask. Og vips- jupp det var reint!

Men den egentlig testen ble når jeg skulle skifte sengetøy på ungene sine dyner.. Der var det jammen neseblod på den ene og det var gått igjennom og inn på dyna.. Kunne Vanish klare det?
Fant ut at jeg skulle prøve den flytende med påføringskopp.
Klina på endel på flekken, lot det virke i 15 min og satt resten av koppen inn på toppen av dyna i maskinen.

Vaska på 40 grader og venta spent. Ingen tegn til flekk etter vask. Hva med skjolder når den var tørka?
Etter en runde i tørketrommel var jeg spent.
Dyna var helt hvit igjen! Det er jammen meg ikke dårlig!!

Flytende Vanish får nok en fast plass i hylla med vaskemiddel! Greit med noen lure triks i en hektisk hverdag der klor og solbleking ikke akkurat står på lista over prioriterte aktiviteter :)



DETTE ER ET BUZZINNLEGG! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!