mandag 3. juni 2013

Dag 1:28

Jada....
Da vært startskuddet gått.
Etter første dag kan jeg vel ikke uttale meg om så mye, men første treningsøkt er gjennomført og jeg har satt meg ganske greit inn i kosten.
Dette må da være myntet på Steinalderdietten... Og den er jeg veldig spent på om passer meg... Idag har iallefall ikke blodsukkeret ligget mye i god sone og en følelse av å aldri ha spist frokost og starta dagen har liksom vært der.. Litt usikker på om å spise kjøtt, nøtter og bær til frokost kan bli min greie altså.. Kommer smoothies etterhvert- det tror jeg blir bedre!

Treningsmessig var det VELDIG deilig å komme seg i joggesko og få musikk på øra i dag! Sola steiker og det er helt nydelig ute- det gjør jo årets første tur ganske mye bedre enn fjorårets.. Om jeg ikke husker feil var det ca +2 grader og regn den kvelden.
Turen gikk ganske greit. Sleit litt med musikken på mobilen ellers er 5 km en fin start :D

Etterpå var det å finne ut av disse styrkeøvelsene. Det var noen som var helt nye for meg og jeg tror nok jeg vil kjenne disse selv etter trening på stuegulvet ja!!

Nå skulle jeg ifølge boka vært i seng for å samle energi, men det er ikke helt mulig riktig enda..

Totalt i dag:
mat: Har da prøvd, får prøve flere dager ja!
Trening: "Schekk"
Livsstiltsråd: Mhmmmm... Den indre ro kommer ikke uten frokost....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!