mandag 24. juni 2013

Bootcampen....

Tja. en liten statusrapport kanskje?

Jeg har da klart å gjennomføre 1 1/2 uke, men da måtte jeg bare innse at jeg ikke klarer kostholdsplanen. Det er ikke greit å bli svimmel, starte å blø neseblod ut av det blå og stort sett ganske grinete.

fra løpetur med ungene i joggevong. 
Planen var å holde treningsopplegget. Men etter nå å ha vært syk en liten stund har jo også det gått litt i vasken. Så dessverre har vekta gått opp disse ukene og ikke ned..
Så da går jeg nok tilbake til kosten jeg holdt på med. Knekkebrød, magert pålegg, masse rotgrønnsaker og salat. Masse vann og lite annet. Rent kjøtt og mye frukt :)

Så kommer jeg nok til å fortsette litt på styrkeprogrammet til Bikini Bootcamp når formen tillater trening igjen.
Målet med treninga må jo snus etter jazzen nå uansett og rettes mot 10 KM for Grete i Oslo til høsten. Så det er er jo ikke aktuelt med bare småturer, men langturer med slit må legges inn ;)

Kanskje du er mer standhaftig enn meg og kan gjennomføre slike opplegg, men jeg er redd det bare hadde blitt av slik "jo-jo"kvalitet. At jeg raskt hadde gått opp igjen det jeg hadde fått av, for slik kost kan jeg jo bare ikke leve på, og livet tillater faktisk ikke 6 dager i uka med trening og gjerne 2 økter om dagen.
Iallefall ikke slik jeg vil leve akkurat nå.

Så det blir nok litt "mammamage" i år også. Men jeg skal nå fortsette ned på en måte som er varig ved å gjøre endringer jeg kan leve med.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!