torsdag 3. januar 2013

En av årets julegaver

Nå har vi tatt i bruk de aller fleste julegavene. Vi ønsket oss endel ting vi har savna i hverdagslivet og spesielt på kjøkkenet til jul i år. Blenderen fikk prøve seg i går kveld! Like bak i bildet ser du en brødrister vi også fikk, og den har gått daglig siden 1. juledag. En flott kjele har også fått plass på kjøkkenet og en av mine 12 år gamle kjeler fikk slippe mer jobb nå!

Denne spreke lille dingsen håper jeg skal bli en slager på kjøkkenet. Jeg har lenge vært veldig glad i Bendit sine smooties og nå kan jeg lage mine egne!
Jeg har hatt en før, men den ble jammen ødelagt etter noen runder med frosne jordbær..

banan, yoghurt, skogsbær og litt juice! 

Denne var god og enkel! Så dette ble kveldsmat i går! :D 
Deilig etter en skitur det 

Har du noen gode oppskrifter å dele tar jeg gjerne i mot! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!