søndag 9. desember 2012

Jeg gjør jo litt før jul da.. .

Det er jo ikke helt sånn at ingen ting skal gjøres før jul her... Men det store stresset har faktisk ikke tatt meg enda. 
 Jeg har denne praktiske lille tingen jeg laget meg første året vi skulle ha julaften her hjemme med storfamilie, og den er laget på en slik måte at jeg enkelt finner frem til hva som må gjøres, hva som ble gjort i fjor, hvor mye mat vi hadde og om det var mye/lite/nok, liste om hvem vi var og alle adresser og navn på julekort.
Lister og ideer til kalendere og oppskrifter.
Med praktiske plastlommer er det bare å fylle opp og gjøre om dersom det trengs :)

Her er min lille egne kalender, men lapper som enkelt flyttes over når ting er ferdig, og med datoer hele veien fra midten av oktober og frem til julaften.

Som du ser er det ikke så masse om er flytta over på "gjort" enda, men det kommer. Hehe! 

Ligger du i rute? Og hvordan husker du på det du skal fra år til år? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!