torsdag 6. desember 2012

Hvor mange dager til jul sa du?!

Her tror jeg det blir litt sånn julestress i år!
Jeg har kun noen få gaver i boks, og de har igrunn vært i boks en stund....
Huset er ikke julepyntet eller julestemning som skinner over alt...
Det har kommet adventslys i vinduer og ute, og et glassfat med advenstlysa, men det er det....

Julekorta ble bestilt før helga, så det blir jo spennende å se når de kommer...
Og hva skal man bake i år da tro? Fattigmann sine sju slag kanskje?! Også håper jeg på en liten boks fra min Villeder om hun skulle bake også i år ;)

I kveld skulle jeg egentlig bruke kvelden på handling, men formen er ikke særlig bra... Så da ble det sofatjeneste i kveld. Satser på å være i form til julebord i morgen.

Så dere som virkelig teller ned, kan dere være så snill å ikke telle så høyt i år! 

Jeg vet hvem dag vi er på i desember! Det holder å teller dagene den veien i år tror jeg..

Så her på bloggen blir det ikke søte kakeoppskrifter eller julekalender i år altså! Men ønsker dere alle en fin adventstid allikevel!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!