mandag 24. september 2012

Hverdag!

fotograf: minisnupp!


Det er ingen tvil om at det er høst! Vi har noen flotte høstdager av og til og noen dager med regn og gråvær. Akkurat som det skal være om høsten. Jeg kjenner at dager med gråvær har jeg mest lyst til å krabbe inn i dyna, tenne lys, fyre i peisen og bare strikke og glo på tvn. Men hverdagen tillater ikke akkurat det..
Vi har en litt anderledes hverdagen enn sist høst, så vi har brukt litt tid på å komme i rytme. Tror vi skal være der nå ;) Men at jeg har dager og sette meg ned å gjøre sånne ting- det har jeg ikke altså!

Men nå tror jeg at jeg skal være tilbake på bloggen litt mer igjen, og kanskje kjøre opp noen temaer også ;)
Forslag mottas gjerne!

Ha en fin ny uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!