torsdag 20. september 2012

Gjøre seg klar til lørdag...

Jada! Lørdag er det nytt løp. Denne gangen er det et løp på asfalt og jeg håper å klare det litt raskere enn sist helg. Men... Vi får se! Hehe!

Vi var jo egentlig noen flere som skulle løpe, men nå blir det meg og heiagjeng. Men jeg er veldig innstilt på å løpe og å se hvordan jeg kan klare det..
Sitter i kveld å ser på busstider... *gjesp* Ser ut til at jeg må ta bussen 0619!!! Men siden jeg både må hente startnr og gjerne vil varme opp litt så er det for seint å ankomme Oslo 40 min før man skal til pers.. Så greit å være der inne i 8 tiden.

AfterRun er ikke før kl 18, så spørs om ikke jeg og søs får oss en liten shoppingrunde eller slikt først. Dersom vi holder helt til kvelden. Hehe!

Kommer sterkere tilbake med mer blogging iløpet av kort tid, men har ikke helt tid til å sette meg ned med pcn så mye akkurat disse ukene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!