lørdag 16. juni 2012

Vått, kald og mer baking

-Jupp! Det regner ganske så greit her i dag, iallefall i perioder. Og siden det er trekning i Kanonlotteriet i dag  så var det spilling på oss. Noe som igrunnen er ganske hyggelig når det er sol og fint, folk og masse som skjer. Men idag plaska det ned både på marsj runden og under selve konserten fikk vi oss en dusj.

Det ble ikke bil på meg, men så er det jo ikke akkurat vinnerlykke jeg har mest av heller.

Nå står jeg på kjøkkenet og prøver veldig å bli venner med denne ovnen min.. Vi får se om vi går til fullstendig kakekrig i dag også eller om det går litt lettere i dag. Jeg har iallefall backup i dag, og ingen krise (iallefall ikke totalt iallefall) om det ikke skulle gå så bra!

Det er siste del av 3 årifeiring i helga og vi gleder oss!! Og før familien min kommer får vi litt besøk, så jeg vil helst ha alt ferdig før jeg drar på jobb i morgen. Så kan jeg hygge meg med venner på formiddagen, og dekke bord mens barna sover/hviler.
:)


1 kommentar:

  1. Kos dere med selskap! Sendte sms ut til familie i dag med invitasjon til 3-årsbursdag her i huset..

    SvarSlett

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!