onsdag 27. juni 2012

Fisk etter ny inspirasjon!

Som jeg har nevnt tidligere var vi i helgen på en gård langs Krødern og vi var blant annet på matkurs. Der lagde hun en fisk som var utrolig god og som inneholdt mye jeg aldri har tenkt over å bruke på fisk før.

Og i tråd med det å ikke steke alt for mye mat i stekepanner, ja så blir det ovnsdampa fisk her idag.


Jeg har ikke (enda, venter på kassene) masse friske urter i hagen, men jeg har litt forskjellig på hylla. 
Jeg hadde også oliven, pesto, vårløk, sopp og friske tomater å ha oppi, sammen med litt annet jeg fant Hehe! 
Jeg måtte faktisk finne frem den store kuttern fra Tupperware for å blande alt sammen! Den har jeg ikke hatt særlig bruk for før nå gitt, så kanskje den lille skal få litt konkurranse nå? 
Fisken ligger på et godt lag av blandingen, litt blanding oppå sammen med noen ekstra tomater, på toppen legger jeg folie (valgte å legge i ildfast form med olje istedenfor bare folie når jeg skal ha den i ovnene inne gitt). Så går ovnen på overvarme og damp også får vi se hvordan dette blir! 


Prøver du ut nye ting uten oppskrifter? 


Kommentar etter at vi har spist: 
Ungene spiste så masse at det var for lite mat!! Så dette falt virkelig i smak hos store og små! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er jo så spent på hvem som faktisk leser, så legg gjerne igjen noen ord!